Postolje za obuku za geometriju kotača

OPIS

Postolje za obuku za geometriju kotača posebno je dizajniran za demonstraciju strukture šasije vozila i postupaka poravnavanja kotača. Prednji ovjes tipa McPherson i stražnji multi-link ovjes integrirani su u postolje za obuku. Postolje za podešavanje kotača je odličan alat za obuku koji omogućuje studentima upoznavanje različitih vrsta automobilskih šasija, proučavanje komponenti ovjesa i modifikacije kutova, izvođenje različitih mjerenja i druge dijagnostičke postupke. Koristeći ovaj postolje za obuku vrlo je lako poučavati nekoliko učenika istovremeno, jer su sve komponente ovjesa vidljive sa svih strana. Podešavanja geometrije ovjesa obavljaju se kao na stvarnom vozilu – pomoću vijaka i alata.

TEHNIČKE SPECIFIKACIJE I FUNKCIJE

Postolje za obuku za poravnavanje kotača sastoji se od prednjeg ovjesa tipa McPherson i stražnjeg multi-link ovjesa.

Prednji ovjes tipa McPherson ima 8 točaka prilagodbe koje omogućuju:

1) Podešavanje bočnog nagiba, nagiba osi upravljača (SAI) i kutova kotača pomoću klizanja gornjeg nosača amortizera.
2) Podešavanje bočnog nagiba na 2 točke.
3) Podešavanje bočnog nagiba, nagiba osi upravljača (SAI) i kutova kotača okretanjem prednjeg ekscentričnog vijka na prednjoj poluzi.
4) Podešavanje kuta kotača okretanjem stražnjeg ekscentričnog vijka na prednjoj poluzi. Okretanjem prednjeg i stražnjeg ekscentričnog vijka moguće je podesiti bočni nagib.
5) Podešavanje simetričnog kuta (Toe) pomoću upravljačke spone.
6) Podešavanje bočnog nagiba pomicanjem kotača s odvijenim donjim spojem na prednjoj poluzi. Nagib upravljačke osi se također mijenja.
7) Kut kotača i baza automobila mogu se podesiti otpuštanjem podokvira i klizanjem po dužini. Kut bočnog nagiba i osovina upravljanja (SAI) vozila mogu se podesiti bočnim klizanjem podokvira.
8) Vijak za blokadu omogućuje blokadu upravljača i stupa upravljača kako bi upravljač bio u stabilnom položaju.

Točke podešavanja:

 

Stražnji multi-link ovjes ima 3 točke podešavanja, što omogućuje:

1) Podešavanje simetričnih kuteva (Toe) (poravnanje) podešavanjem donje šipke;

2) Podešavanje bočnog nagiba (poravnanje) podešavanjem ekscentričnih vijaka na gornjoj šipki;

3) Podešavanje longitudinalnog položaja (međuosovinski razmak kotača) kotača podešavanjem prednje šipke stražnjeg ovjesa;

DIJAGNOSTIKA I MJERENJE

Poravnavanjem kotača za podešavanje geometrije ovjesa moguće je prikazati sljedeća mjerenja i postavke:

Međuosovinski razmak i dijagonale kotača
Pomak osi u odnosu jedne na drugu
Staza kotača
Nagib osi upravljača (SAI)
Širina profila
Duljina međuosovinskog razmaka kotača
Visina vožnje (nulta visina vožnje)
Položaj središnje linije
Rad vučne linije, kut potiska
Kut razlike simetričnog kuta (Toe)
Radijus okretanja (radijus kotrljanja)
drugo

Ovisno o mogućnostima softvera za geometriju kotača

Postolje za obuku za poravnavanje kotača dizajnirano je za demonstraciju kutova ovjesa pomoću svih tipova i tehnologija poravnavanja kotača:

3D tehnologija poravnavanja kotača
CCD tehnologija poravnavanja kotača
Mehaničko poravnavanje kotača (ravnala, užad, laseri i sl.)
Najbolje i najprikladnije za poravnavanje kotača je CCD tehnologija.

Dizanje automobila nije potrebno za obuku i demonstraciju, jer otvorena konstrukcija stalka omogućuje pregled i izvođenje različitih mjerenja sa svih strana.

OSTALO

Postolje za obuku za poravnavanje kotača može se jednostavno sklopiti i postaviti tako da zauzima minimalan prostor za skladištenje i transport.
Prednja osovina ima hidrauličke kočnice.
Kotači stražnje osovine mogu se blokirati pomoću vijaka za blokiranje.

Dimenzije cca. (vxdxš):
Potpuno rasklopljena baza 110 x 310 x 170
Sklopljena za skladištenje 110x 165 x 170 (Postolje na kotačima)
Sklopljena za skladištenje 165 x 110 x 170 (Postolje stoji uspravno)
Neto težina cca: 195 kg
Izrađeno u EU
CE certifikat
Dodatni pribor

Pin It on Pinterest